יום שישי, 20 בנובמבר 2009

תל-אביב -ברלין : אורית בת דודי.




בת דודי אורית (הבת של גלילי) נישאה בגיל צעיר ועברה לגור עם בעלה זינדל במינכן, גרמניה. כיום היא חיה בברלין.מכיוון שהפרידו ביננו אז 10 שנים לא נוצרה ביננו מערכת יחסים (גיל 22 וגיל 12 היו רחוקים אז שנות דור...היום לדעתי קצת פחות) . בעקבות הבלוג השלי "תל-אביבית" נוצר ביננו קשר דרך האי-מייל וכן קשר טלפוני.


אורית רוקדת עם סבא לוי (מוסא -אל פול)  בחתונתה.


מצאתי אישה לבבית, מלאת שמחת חיים ונוסטלגית ממש כמוני. ולדעתי  אישה יפה מאוד(התמונה למעלה) .הדיבורים על הילדות והעלאת הזכרונות ריגשו את שתינו מאוד. היו הרבה תמונות שהיא שלחה לי (ועדיין לא פירסמתי) שהעלו דמעות בעיניי. מעבר לנוסטלגיה גלשנו לדיבורי נשים,התמודדויות עם משקל ודיאטה,סיפרנו חוויות אחת לשניה וממש ממש כיף לי לנהל איתה את השיחות האלו.

מעבר לזה ,תוך כדי שיחה היא סיפרה לי שהיא מציירת. היום בבוקר היא שלחה לי באי-מייל תמונות מעשה ידיה. יפהפיות.



             אז לך אומר, אורית: יש לך כישרון רב, ואני מודה לך
 על שיתוף הפעולה.





בברכת שבת שלום לכולם
פזית

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יופי אחותי היקרה!
אז לא תזיק לך גיחה למדריד ,ואז קפיצה לברלין , תחשבי על זה !
או שנזמין את אורית לטאפאס במדריד ....

אורית אמר/ה...

hi
you write in a very nice and interesting way ! really good !
shabat shalom

פנינה אמר/ה...

איזה כייף לכן...