יום שני, 30 בנובמבר 2009

קיר בתל-אביב



ברחוב לילינבלום ,בדרכי לעבודה ביום שישי ,אני רואה גרפיטי מצוייר על הקיר וככל הנראה יש מישהו שמתחזק אותו וצובע אותו כל פעם מחדש. עצרתי,קראתי ואהבתי. על החתום למטה כתוב :"ז'ורז פרק" . חיפשתי מי זה. אז ככה:

ז'ורז' פרק (צרפתית: Georges Perec‏; 7 במרץ 1936 - 3 במרץ 1982) היה סופר, מחזאי ופובליציסט צרפתי ממוצא יהודי. פרק, הנחשב לאחד מחשובי הסופרים בעולם לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא היה קרוב משפחה של י.ל.פרץ .



וכך זה הולך:
                                     קירות

אני תולה תמונה על הקיר אחר כך אני שוכח שיש שם קיר


אינני זוכר מה עומד מאחורי הקיר הזה, אינני זוכר שיש קיר


הוא אינו אלא משען לתמונה,אבל אני שוכח גם את התמונה,


אינני מביט בו יותר,אינני יודע עוד להביט בו.


ז'ורז פרק.









רק בתל-אביב...














תגובה 1:

פנינה אמר/ה...

זה מה שאני אוהבת בת"א - את ההפתעות הקטנות האלה שנתקלים בהם, אשר מגרים את הסקרנות וגורמים לנו ללכת לחפש...