יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

רחוב המלך ג'ורג

היום הזדמנתי לרחוב המלך ג'ורג ועשיתי שם קניות בסופר קטן. 


התקדמתי לכיוון הבית עם השקיות, וליד גן מאיר אני רואה בחור רוסי ובחור אתיופי מקועקעים ומנוקבים עם עגילים ושרשראות יושבים על אבן .


פתאום הבחור הרוסי אומר לי : " גברת, שני שקל בשביל אוכל" 


חשבתי לרגע ואמרתי לו : " יש לי כאן אוכל, אתה רוצה? " 


" כן" אמר ללא היסוס. 


הוצאתי גביע גבינה לבנה, וחצי מככר הלחם שקניתי ונתתי לו. 


הבחור האתיופי רץ ל- am- pm ממול להביא כפיות חד פעמיות.


" תודה, תודה " מלמל הבחור הרוסי. 


מה שעבר לי בראש זה , שההורים שלהם בוודאי דואגים  ולא בדיוק יודעים היכן  נמצאים הילדים שלהם.


הרגשתי טוב שעזרתי במשהו.


פזית

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל כך מתאים לך, לנפש הגדולה שלך לעשות מעשה כזה. אוהבת אותך. פנינה

לי אמר/ה...

אין לי מילים.
כל שבוע מחדש הסיפורים של כואבים ואחר כך אני מודה לאל על מה שיש.
יש עכשיו מבצע ב am pm תרומת מצרכים למשפחות נזקקות לכבוד החג.
מי שיכול, גם בקבוק שמן או סוכר, זה עוזר לעוד משפחה לחגוג את החג בנחת.
שתיהיה לכולנו שנה טובה ומוצלחת

תהל אמר/ה...

כל הכבוד פזית :)
מרגש מאוד
תהל

מור אמר/ה...

פזית,
. עשית מצווה גדולה.
שתהיה לך שנה טובה ומתוקה והלוואי שכולם היו עושים כמוך. העולם היה נראה אחרת

אנונימי אמר/ה...

מעשה יפה עשית, וטוב שנתת להם מצרכים אוכל,ולא כסף שבו היו עושים שימוש לא לצרכי אכילה,צריך להפנות את הנוער האובד,למרכזי גמחים, לקבלת מזון,כל הכבוד לך=יצחק=